Beboerweb optimerer kommunikationen

Med et enkelt klik har beboeren adgang til relevant viden om boligselskabet, afdelingen, og selve deres lejemål.
Skrevet af Louloua Maoued den 29.09.2020, 11:00

Eksempel for layout for Nembolig, Østerbo

Målret dialogen med beboerweb 

Hos Bleau har vi stor erfaring med at skabe effektiv kommunikation og sømløs betjening i boligselskabet. En måde at opnå dette på gennem Beboerweb, hvor beboerne via et login har adgang til jeres tjenester. Et beboerweb har flere fordele for begge parter. For boligselskabet betyder det bedre mulighed for at målrette information og kommunikation. Det bliver simpelthen en direkte kommunikationskanal til medlemmerne. Og for beboeren bliver det en bedre oplevelse at søge information, da den dermed altid vil være relevant og målrettet med et Beboerweb.

Beboerne vil med beboerweb få adgang til en masse relevant viden, herunder indsigt i boligselskabet, afdelingen, samt overblik over dokumenter vedrørende deres eget lejemål. Det er også muligt at give beboerne mulighed for at tilgå f.eks. råderet, et overblik over deres økonomi og forbrug, booking af jeres services m.m. Der er masser af døre, som boligselskabet kan åbne og lukke efter behov. Men uanset hvem brugeren er, og hvilket device såsom PC eller Smartphone der bruges, er det nemt at tilgå løsningen og den ønskede selvbetjening.

Et beboerweb, der passer netop til jer

Vi optimerer den digitale kommunikation hos boligselskabet. Vores løsninger er udarbejdet i samarbejde med den almene boligsektor, og derfor har vi i udviklingen af Beboerweb trukket meget på konkrete ønsker og problemstillinger der ønskes digitaliseret. Det betyder, at vi langt hen af vejen har bagt hjemmefra, og det kommer jer til gode. Vi kan nemlig trimme forløbet og komme med værdifuld sparring til, hvordan I bedst opnår en vellykket beboerweb løsning, der gør hverdagen nemmere for beboere såvel som medarbejdere.