Begrænsninger
Covid19 har unægtelig påvirket os alle, og især hjemsendelserne har begrænset og ændret vores daglige liv. Det gælder dog i særlig grad boligselskabernes medarbejdere, som har været udfordret på at opretholde serviceniveauet. Nogle har set sig nødsaget til at foretage hastige og omfattende omlæggelser af procedurer, mens andre igen har måttet forsømme den gode beboerservice i folkesundhedens navn.
Digital tilstedeværelse
Begrænsningerne på de fysiske rammer har dog i særdeleshed åbnet øjnene for vigtigheden af den digitale dialog med beboerne. For akkurat som forbrugerne, der søger til internethandlen, når butikkerne og storcentre har lukket, vælger beboerne også at opsøge boligselskabet digitalt, når kontoret er lukket for personlige henvendelser. Derfor er det i stigende grad relevant, at boligselskabet kan imødekomme beboerne via enkle og brugervenlige digitale tjenester – især når personlig betjening ikke er en mulighed.
Vores serviceweb tilbyder ikke bare boligselskabet at åbne op for den digitale dialog, men giver derudover også beboerne mulighed for at betjene sig selv 24/7. Det betyder, at beboerne altid har en nem vej til at blive serviceret, og personalets ressourcer er samtidig også aflastet og dermed bedre fordelt. Det sikrer, at serviceniveauet opretholdes, selv under en pandemi, og det spreder ro blandt personalet, og skaber tryghed for beboerne.
Har du lyst til at tage en snak om, hvordan vi med vores digitale løsninger kan hjælpe jer med at skabe større tryghed og bedre beboerservice?