Skip til hoved indholdet

Bleau A/S har foretaget en undersøgelse omkring brugen af digitale selvbetjeningsløsninger i den almene boligsektor. Her ses det, at mange mislykkes med deres digitale selvbetjeningsplatforme. 

En af flere iøjenfaldende konklusioner når man kigger på resultaterne er, at på trods af overvejende positiv tilgang til digital selvbetjening, så er det langt fra alle får udbytte af det. Størstedelen af de adsprugte har digitale selvbetjeningsplatforme til deres beboere, men beboerene gør ikke særligt stor brug af det. Primært fordi det endten ikke er sat godt nok op, eller fordi beboerne mange steder finder det for svært at navigere rundt i. 
Det er en kæmpe udfordring, fordi det betyder, at pengene er spildt, og administrationen ikke aflastes af de tilgængelige digitale selvbetjeningsmuligheder. 

Det har fra dag 1 været vores mission, hos Bleau A/S, at skabe meningsfulde, relevante og værdiskabende løsninger til vores kunder. 
Hos Bleau bestræber vi os på at lave løsninger, der bliver brugt og virker optimalt. På baggrund af data, adfærdsanalyser og brugerinddragelse har vi udviklet det nemmeste login på markedet, og derfor har vores kunders beboere langt nemmere adgang til de forskellige digitale selvbetjeningsløsninger. 

Er I interesseret i at forbedre jeres nuværende digitale selvbetjening, eller få det oprettet, så kontakt os ved at trykke på knappen nedenfor.

 

 

 

 

Hold dig opdateret om Bleau

Bleau A/S
Vejlbygade 16c, 1. sal
8240 Risskov

Telefon: + 45 70 20 88 33 info@bleau.dk

Telefontider support

Opret supportsag Webtilgængelighed Governance by design