Det store fokus på vores I-shop til EBF 2016 var, at vi har haft fuld fart på udviklingen af Nem Bolig i løbet af det seneste år. En udvikling, der tager udgangspunkt i at skabe og udvikle på det bedste selvbetjeningsunivers for beboere, bestyrelser og medarbejdere.
For et år siden til EBF 2015 præsenterede vi den første version af Nem Bolig. En version et, vi siden da har videreudviklet til nu i højere grad at have fokus på, hvordan et selvbetjeningsunivers kan skabe trivsel og nærvær – nemlig gennem simpel og engagerende vidensdeling, der tager afsæt i brugernes hverdag.
Fuld udnyttelse af Office 365
Et af de nyeste elementer i Nem Bolig er muligheden for at binde de bedste funktioner fra Office 365 sammen i ét vidensdelingsunivers for beboere, bestyrelser og medarbejdere. Hold styr på jeres filer med SharePoint, samarbejd om dokumenter i Word og interager med hele boligselskabet – alt sammen gennem brugerfladen i Nem Bolig.
Integrationen til Office 365 gør også, at Nem Bolig altid er tilgængelig på tværs af enheder, har en garanteret oppetid på 99,9%, er nemt at administrere og altid baseret på de nyeste softwareversioner – alt sammen noget, der er med til at reducere omkostningerne.
EBF's hurtigste digitale medarbejder
Et andet fokuspunkt i udviklingen af Nem Bolig er, at alle skal kunne finde det, de leder efter. Derfor er Nem Bolig baseret på søgetjenesten fra Office 365, som sikrer simpel og intuitiv søgning på alle typer indhold ned til ordniveau.
5,8 sekunder – så hurtig var Henrik Würgler fra Boligkontoret Fredericia til at finde ét bestemt dokument i Nem Bolig. Selvom Henrik distancerede sig fra nummer to på overbevisende vis, havde ingen af deltagerne problemer med at finde dokumentet – ovenikøbet uden nogen form for introduktion.