EBF – trivsel, nærvær og simpel vidensdeling
Det store fokus på vores I-shop til EBF 2016 var, at vi har haft fuld fart på udviklingen af Min Side+ i løbet af det seneste år. En udvikling, der tager udgangspunkt i at skabe og udvikle på det bedste selvbetjeningsunivers for beboere, bestyrelser og medarbejdere.
For et år siden til EBF 2015 præsenterede vi den første version af Min Side+. En version et, vi siden da har videreudviklet til nu i højere grad at have fokus på, hvordan et selvbetjeningsunivers kan skabe trivsel og nærvær – nemlig gennem simpel og engagerende vidensdeling, der tager afsæt i brugernes hverdag.
Fuld udnyttelse af Office 365
Et af de nyeste elementer i Min Side+ er muligheden for at binde de bedste funktioner fra Office 365 sammen i ét vidensdelingsunivers for beboere, bestyrelser og medarbejdere. Hold styr på jeres filer med SharePoint, samarbejd om dokumenter i Word og interager med hele boligselskabet – alt sammen gennem brugerfladen i Min Side+
Integrationen til Office 365 gør også, at Min Side+ altid er tilgængelig på tværs af enheder, har en garanteret oppetid på 99,9%, er nemt at administrere og altid baseret på de nyeste softwareversioner – alt sammen noget, der er med til at reducere omkostningerne.
EBF's hurtigste digitale medarbejder
Et andet fokuspunkt i udviklingen af Min Side+ er, at alle skal kunne finde det, de leder efter. Derfor er Min Side+ baseret på søgetjenesten fra Office 365, som sikrer simpel og intuitiv søgning på alle typer indhold ned til ordniveau.
5,8 sekunder – så hurtig var Henrik Würgler fra Boligkontoret Fredericia til at finde ét bestemt dokument i Min Side+. Selvom Henrik distancerede sig fra nummer to på overbevisende vis, havde ingen af deltagerne problemer med at finde dokumentet – ovenikøbet uden nogen form for introduktion.
Se eller gense vores video fra EBF 2016 om Civica, ØsterBO og Bovias brug af Min Side+ herunder: