Den kommunale markedsplads skal forstås, som et samlingspunktet for tilbud til både ansatte og borgere.
Selvbetjening af personalegoder og tilbud til borgerne
Alt afhængig af den enkelte kommunes tilbud og medarbejdergoder vil ansatte f.eks. kunne bruge servicen til
at købe arrangementsbilletter, bestille it-udstyr, indløse fitnessrabatter og leje feriehuse.
Hvad borgerne angår, vil de f.eks. kunne bruge denne selvbetjeningsløsning til at betale alt fra sanketræ, kompostbeholdere, parkeringslicenser til kurser og vielsesgebyrer.
Bedre brug af kommunale ressourcer
Det er kun fantasien, der sætter grænsen for, hvilke varer der skal være på hylderne. Men realiteterne er, at når først kommunens ansatte og borgere selv kan lægge varerne i kurven, behøver Borgerservice ikke gøre det. Det frigør ressourcer, som kan bruges bedre andre steder i kommunen.
Køb fra mobile enheder
Brugerne kan bestille varerne nemt og hurtigt fra PC eller deres smartphone, når det passer dem.
Noget for jeres kommune?
- Økonomien er afgrænset og nem at overskue.
- Løsningen er nem at bruge. De, der skal administrerer løsningen, vil blive sat godt og grundigt ind i arbejdsgangene af vores erfarne underviser.
- Det er en god investering – især hvis din kommune i forvejen råder over en masse tilbud og varer, som i dag afsættes via Borgerservice eller decentrale enheder.
Hvis du tror, at denne løsning kunne være noget for jeres kommune, er du velkommen til at kontakte os.