Bolig

Tilfredshedsundersøgelse melder om glade boligkunder

Hos Bleau er vi altid nysgerrige efter at vide, hvordan vi kan forbedre og udvikle os. Hvad gør vi godt og hvad kan vi gøre bedre? Hvor yder vi den absolut bedste service? Og hvor skal der lige justeres et par skruer eller smøres nogle tandhjul? Det siger næsten sig selv, at den allerbedste måde, at finde ud af den slags, er igennem tæt dialog med vores kunder. Derfor udsendte vi før sommerferien en kundetilfredshedsundersøgelse, målrettet vores boligkunder.   

En stor del af vores kunder fandt tiden til at svare og besvarelserne er nu bearbejdet. Undersøgelsen viser at især muligheden for medbestemmelse samt den gode relation mellem kunder og Bleau vækker stor tilfredshed blandt boligkunderne.  

Tilgængelighed, medbestemmelse og tætte relationer  

Én af de ting, som vores kunder er rigtig glade for, er deres muligheder for at præge vores løsninger før vi starter udviklingen. Et sådant samarbejde er ikke bare vigtigt for vores kunder – det har også stor betydning for os. Derfor vil vi fortsat have et stort fokus på at give vores kunder så meget medbestemmelse som muligt. Vi tror på, at vi opnår de bedste resultater ved at invitere vores kunder med ved bordet, når der skal snakkes udvikling af produkter og re-design af funktionalitet.  

Derudover mener vores kunder, at Bleau er nemme at få fat på - hvad end det er via mail, telefon eller når Bleau kommer et smut forbi. Det sætter vi en stor ære i. Vi vil gerne sikre en solid og tæt relation til vores kunder - på den måde skabes det bedste samarbejde.   

Endnu mere fokus på kommunikation

Den kommende tid vil vi fra Bleau arbejde på at blive endnu bedre til at informere om nye tiltag, tips og tricks, tidsplaner samt om kommende opgraderinger. Hertil vil vi benytte vores lukkede Kundeunivers, som alle vores boligkunder kan tilgå.  

Hos Bleau arbejder vi konstant på at forbedre eksisterende funktionalitet, så brugeroplevelsen er i top. Fra besvarelser kan vi se, at vores kunder har bemærket de løbende forbedringerne, hvilket vi er yderst tilfredse med.  

Tak til vores boligkunder for besvarelserne!  

Udgivet: 23-08-2019 11:03:00

Få nyhedsbrevet

Vil du have ekspertråd, nye webtendenser og nyheder fra og om Bleau serveret direkte i din indbakke?




Vælg minimum et område

Jeg accepterer hermed at Bleau opbevarer og anvender min data som beskrevet i Privatlivspolitikken .

Lignende læsning

ERFA 2018: moliri i boligsektoren

Repræsentanter fra 11 forskellig boligselskaber kom med deres inputs til hvordan fremtidens moliri skal tage sig ud

EBF 2018 – Kickstart jeres digitale arbejdsgange

Bleau var igen at finde på dette års EBF, hvor det stod på lærerige oplæg og spændende workshops.

Veloverstået indholdscafé for boligkunder

Vellykket indholdscafé med fokus på det optimale indhold, få en kort opsummering her:
BLEAU A/S
Vejlbygade 16c, 1. sal
8240 Risskov

7020 8833

info@bleau.dk
SUPPORT

7020 8807

Følg os her