Overblik over moduler og funktioner
Tilpasset design
Nemt at skifte rolle
Support login
Dokumentarkiv
Opret nyhed
Finansmodul
Beboerlister
Mødemodul
Meget mere til jeres kommunikation
Med moliri NemBolig får I ikke bare en webløsning med fuld integration til jeres administrationssystem – I får en komplet CMS-platform i ryggen, der samler alt, hvad I har brug for ét sted. I får et fleksibelt og intuitivt system, spækket med smarte funktioner og indbyggede hjælpeværktøjer, der gør hverdagen lejende let. Vi har med andre ord fokus på det, der tæller: at levere et brugervenligt system og en digital værktøjskasse, der understøtter alle jeres kommunikationsbehov - og som tilpasser sig jer, og ikke omvendt.
Læs mere om de enkelte moduler og funktioner
Designet af jeres Bestyrelsesweb vil følge designprocessen for hjemmesiden, som også er beskrevet på siden under punktet "Tilpasset design". Klik på knappen herunder for at gå til siden og læse mere om, hvordan vi arbejder med at tilpasse designet til jeres identitet.
Når man er bestyrelsesmedlem, vil man automatisk kunne skifte mellem roller på MinSide. Når man skifter mellem roller, vil man i realiteten skifte mellem Beboerweb og Bestyrelsesweb. For brugeren føles det dog ikke som at skifte mellem to løsninger, da designet minder meget om hinanden. Men navigationen og indholdet vil altså være målrettet den rolle, man har valgt. På den måde er det nemt for bestyrelsesmedlemmer at vide, hvornår de har deres forskellige "kasketter" på.
Support login er målrettet jeres medarbejdere i supporteringen af jeres bestyrelsesmedlemmer. Funktionen gør det muligt at logge ind som en given bruger, så I kan se, hvad de ser, og f.eks. guide dem igennem en selvbetjening over telefonen.
Med dokumentarkivet kan I udstille en eller flere mapper med dokumenter til jeres respektive bestyrelser. Rettighedsstyringen sikrer, at bestyrelser kun får adgang til de mapper, I tildeler dem.
Dokumentarkivet gør det endvidere muligt for bestyrelsesmedlemmer at uploade dokumenter til en mappe direkte fra Bestyrelsesweb (MinSide).
Med denne funktion bliver det muligt for bestyrelsesmedlemmer at udsende nyheder til deres beboere og bestyrelser.
For at gøre det så nemt som muligt, har vi lavet en forsimplet version af indholdsoprettelsen til bestyrelserne, med en brugerflade, der er målrettet netop deres brugertype og behov. Derned sikrer vi en smidig oplevelse for bestyrelserne, minimerer risikoen for fejl, og sørger for at bestyrelsernes indhold får et ensartet udtryk, som overholder jeres designmanual og retningslinjer.
Og med vores tjeneste moliri FlowMate, kan vi også imødekomme særlige opsætninger eller brugerrejser, som er målrettet jeres specifikke behov. Modulet gør det f.eks. muligt at opbygge målrettede indholdsskabeloner, som på forhånd kender placeringen af indholdet, har udvalgt de rigtige målgrupper af modtagere, eller automatisk senderindholdet til godkendelse hos en af jeres medarbejdere, før det bliver endeligt publiceret (eller alle tre ting på én gang).
Med finansmodulet vil bestyrelsesmedlemmer kunne tilgå et regnskabsoverblik, som viser indtægter og udgifter på tværs af udvalgte hovedkonti, som I definerer.
Posteringer viser både indeværende regnskabsår, men det er også muligt at se et historisk tilbageblik, enten ved at vælge seneste regnskabsår, eller lave en brugerdefineret søgning på udvalgte datoer.
Fra en given konto kan man klikke sig ind og se transaktioner på kontoen, og downloade eventuelt tilhørende bilag.
Med beboerlister bliver det muligt for bestyrelsesmedlemmer at få overblik over nye/kommende lejere i afdelingen. For at sikre overholdelse af GDPR oplyser overblikket ingen navne, men giver følgende informationer:
- Lejemålsnummer og adresse
- Dato for hvornår tidligere lejer er flyttet ind/ud
- Dato for hvornår kommende lejer flytter ind
Det er også muligt for bestyrelsesmedlemmer at få vist en liste over beboere i afdelingen. Her oplyses der heller ingen navne, men blot lejemålsnummer, adresse samt dato for indflytning for nuværende lejer.
Mødemodulet giver mulighed for at digitalisere jeres dagsordner og referater på tværs af både organisationsbestyrelsesmøder og afdelingsbestyrelsesmøder. Modulet giver blandt andet mulighed for at:
- Oprette møder med tidspunkt og lokation
- Definere dagsordenskabeloner for forskellige mødetyper
- Definere forskellige roller såsom godkender, redaktør og deltagere på mødet
- Udsende invitationer til deltagere
- Skifte mellem faser såsom "dagsorden under udarbejdelse", "dagsorden godkendt", "referat under udarbejdelse" osv.
- Markere fremmødte til mødet
- Downloade PDF med dagsorden og referat, med og uden lukkede punkter
- …og meget mere
Er det noget for jer?
Har du spørgsmål til vores moduler eller lyst til at få en gennemgang af løsningen, er du velkommen til at række ud til vores markedschef, Mikkel, som sidder klar til at hjælpe. Vi glæder os til at høre fra dig!