
moliri Nem Bolig


Vi kender hverdagen i den almene boligsektor
moliri Nem Bolig er en tværgående platform til digital kommunikation og selvbetjening for jeres beboere og bestyrelser. Målrettet og personaliseret kommunikation gør det nemt at nå ud til alle beboere, medlemmer og bestyrelser, og ikke mindst administrere servicehenvendelser og opgaver. Det kalder vi Nem Bolig.

"Vi skal digitalisere dér, hvor det giver mening. Og via de store selvbetjeningsmuligheder kan vi sikre, at beboerne får betjening, når vi har lukket."
- Finn Muus, Boligkontoret Fredericia

Det får I med moliri Nem Bolig
moliri Nem Bolig er skabt på et fleksibelt design, der tilpasser sig brugerens skærm, og da indholdet er personaliseret, er løsningen også meget nem for jeres personale at vedligeholde. Med moliri Nem Bolig får man ikke blot en digital løsning, der overholder webtilgængelighedsloven, man bliver også en del af et stærkt netværk, som sikrer at løsningen altid er aktuel, relevant og opdateret. Overordnet betyder det, at I blandt andet kan nyde godt af automatiserede processer, færre menneskelige fejl, og større effektivitet på den lange bane med mange små tidsbesparelser.
Dataudveksling
Altid direkte integreret med jeres administrationssystem (EG/UNIK/KTP) for mindre vedligehold.
ERFA-netværk
Vi afholder to årlige ERFA-møder, hvor hele netværket mødes til fælles orientering, samarbejde og sparring.
Udviklingsfællesskab
Sammen med netværket af boligselskaber, udvikler vi løbende relevante moduler og funktioner.

"Vi valgte Bleau som leverandør, først og fremmest fordi de har en god indsigt i den almene boligsektor. Generelt har vi oplevet, at Bleau forstår vores verden, hvilket har været altafgørende for ikke at skulle bruge en masse ressourcer på denne forståelse."
- Jacob Engholm Bøytler Rahbek, Århus Omegn

Vi tilbyder et bredt udvalg af moduler
Igennem moliri Nem Bolig fælleskabet, har vi udviklet en række moduler i samarbejde med boligselskaberne, for at kunne levere den bedst mulige løsning.
Beboerweb
Beboerweb er en platform, der ved hjælp af målrettet viden og digitale redskaber gør hverdagen nemmere som beboer.
Bestyrelsesweb
Bestyrelsesweb giver effektiv håndtering af jeres bestyrelser, nem dialog mellem medlemmer og administrationen, og meget mere.
Personaleweb
Personaleweb er medarbejdernes personlige digitale arbejdsplads, og er til for at håndtere administrationen af beboerweb og bestyrelsesweb.
Serviceweb
Serviceweb effektiviserer dialogen om henvendelser for beboeren, mens det forenkler planlægningen af ressourcer for boligselskabet.
Bookingmodul
Bookingmodul er et modul, der gør det nemt og enkelt for beboerne at booke jeres services, såsom lokaler, vaskemaskiner etc.
Digital opsigelse
Digital opsigelse giver mulighed for, at beboeren kan opsige sin bolig digitalt, direkte gennem moliri Nem Bolig.

Få det bedste ud af Office 365 med moliri
moliri bygger på Microsoft Sharepoint og er sammensat af de bedste funktioner fra Office 365. Dermed er I garanteret sikkerhed og stabilitet, mens genkendeligheden fra programmer som Outlook og Word skaber en intuitiv og let tilgængelig brugerflade.

Word
Tekstbehandling med stavekontrol og mulighed for versionstyring og deling.

Excel
Opsætning af effektive og brugervenlige regneark.

Powerpoint
Sammensæt dine egne præsentationer til brug ved møder, fremvisninger m.m.

Outlook
Hold styr på dine mails og din kalender.

Sharepoint
Strukturer brugere, indhold og tjenester.

Onedrive
Få adgang til dokumenter og filer hvor som helst og på hvilken som helst enhed.

Teams
Lokal og international video- og telefonchat med gruppemødefunktion.

Powerbi
Omfattende analyseværktøj, som giver jer mulighed for at visualisere alverdens data.

Sikkerhed
Microsoft giver dig datasikkerhed på højeste niveau.