Personaleweb

Personaleweb er medarbejdernes personlige digitale arbejdsplads, og er til for at håndtere administrationen af Beboerweb og Bestyrelsesweb. Vi har skabt et personalehub, hvor I hurtigt kan kommunikere indbyrdes og på tværs af jeres afdelinger. Med Personaleweb kan I udligne puklerne af arbejdsopgaver ved at opbygge tilgængelig viden for beboerne, så de bedre kan betjene sig selv.

Personaleweb

I et alment boligselskab er travlheden ofte sæsonpræget, og dette gælder især for medarbejdere i udlejningen. Vi tilbyder en løsning, som kan hjælpe jer med at imødekomme de mange gentagne spørgsmål og svar om procedure. Vi kan for eksempel automatisere forretningsgange såsom ophør af lejemål gennem digital opsigelse og dermed frigive ressourcer. Eller vi kan aflaste jer ved at fjerne byrden for planlægning og koordinering af årshjulet for afdelingsmøder. Det handler om at hjælpe både jer og beboerne, hvor det giver mening.

Som standard indeholder personaleweb følgende: 

  • Medarbejderoversigt
  • Digital arbejdsplads (Office365)
  • Personalehåndbog
  • Dokumentbibliotek
  • Administration af alle moduler
  • Håndtering af digitale henvendelser
  • Chatværktøj til dialog
  • Statistiker over brugsadfærd