Serviceweb

Serviceweb effektiviserer dialogen med beboeren via digitale blanketter, og forenkler planlægningen af ressourcer for boligselskabet. Modulet gør det muligt at håndtere fleksible servicehenvendelser direkte gennem moliri Nem Bolig, og det betyder blandt andet, at beboerne ikke først skal forbi administrationen, når de f.eks. skal lave en ansøgning eller oprette en servicesag.

 

Serviceweb

Serviceweb åbner op for helt nye digitale muligheder med mulighed for selvbetjening 24/7. Serviceweb er et værktøj til sagshåndtering og dialog, og er til for at hjælpe jer med at sikre det høje serviceniveau. Det sker blandt andet igennem digitale workflows, der sørger for at koble henvendelserne til den rette medarbejder. På den måde hjælper moliri Nem Bolig jer med at effektivisere sagshåndteringen.

Som standard indeholder Serviceweb følgende: 

  • Digital selvbetjening 24/7
  • Sagshåndtering
  • Digitale workflows
  • Digitale blanketter med Penneo underskrift
  • Brugervenligt og webtilgængeligt design
  • Statistikker på henvendelsestyper mv.
  • Se åbnede og lukkede sager
  • Fremsøg sager på person, lejemålsnr, etc.