Høje-Taastrup Kommune samler 67 hjemmesider i ét system
Høje-Taastrup Kommune skød 2024 i gang med lanceringen af 67 websites på moliri Public. Resultatet er glade webredaktører, der nu arbejder i ét samlet og brugervenligt system.
Et brugervenligt system i centrum
De mange webredaktører i Høje-Taastrup Kommune arbejder nu i ét samlet system, hvor brugervenligheden er i højsædet. I moliri kan de producere indhold, tjekke webtilgængelighed, kontrollere links og måle lixtal. Dermed slipper webredaktørerne for at skifte mellem forskellige platforme, idet moliri samler alle funktionerne i ét system. Det gør arbejdet lettere og hurtigere i en travl hverdag for webredaktørerne.
”Vi mærker, at vores redaktører er begejstrede for moliri og oplever, at vi med moliri har fået et brugervenligt system, som gør opdatering lettere og hurtigere for dem – hvilket vi har haft stort fokus på i vores valg af CMS-system”, fortæller Lisbeth Jensen, webkonsulent i Høje-Taastrup Kommune.
Resultatet er en løsning, som kombinerer brugervenlighed, effektiv drift og målbar værdi for både medarbejdere og borgere. Et tydeligt eksempel på, hvordan data og design kan skabe bedre beslutninger i hverdagen.
Man skal virkelig gøre en indsats for at gøre noget forkert i moliri. Man bliver virkelig taget i hånden og guidet nemt igennem indholdsoprettelsen.
Fortæller en af kommunens webredaktører efter undervisningen i systemet.Næsten 70 sider lanceret på én gang
Da Høje-Taastrup Kommune gik live med moliri Public, skete det i stor skala, da næsten 70 nye brugervenlige hjemmesider blev lanceret samtidig. Dette var dog ingen sag for kommunens webredaktører, som med moliris brugervenlige opbygning hurtigt kastede sig ud i arbejdet.
Den intuitive platform gjorde det nemt for redaktørerne at komme hurtigt i gang og sikrede en problemfri opstart på projektet.
Et tæt samarbejde hele vejen
Under lanceringsprocessen har vi haft en løbende dialog og et tæt samarbejde med Høje-Taastrup Kommune. Det tætte samarbejde sikrede, at spørgsmål og udfordringer blev håndteret hurtigt, og at kommunen kom godt i mål med deres website.
Vi har oplevet en professionel og gennemtænkt proces gennem hele migreringsperioden, hvor der er taget godt hånd om de spørgsmål og udfordringer, som vi er stødt ind i. Vi glæder os til at komme i gang med at bruge alle de relevante plug-and-play-funktionaliteter, som moliri byder på, i den videre udvikling af vores websites.
Lisbeth Jensenmoliri Public
Alt hvad i har brug for - samlet ét sted.
Skal vi tage en snak?
Har du spørgsmål til, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed – eller ønsker du at drøfte et muligt samarbejde? Så er du altid velkommen til at kontakte vores markedschef, Mikkel. Han står klar til at hjælpe dig videre. Vi ser frem til at høre fra dig!