moliri forbinder alle kontaktflader

moliri skaber værdi for hele organisationen

Ved at samle organisationens mange kontaktflader i moliri, skabes et digitalt arbejdsrum, som sikrer overblik, dialog og samarbejde - både for personalet, ledelsen og eksterne partnere.  

>

Forbind

moliri bygger ikke bare bro mellem kollegaer på tværs af afdelinger, men forbinder også menneske og teknologi. På den måde opnåes samarbejde, vidensdeling og fælles fremskridt. 

Optimér

moliri er et levende produkt, der er under konstant udvikling – det betyder månedlige opdateringer og nye features på baggrund af løbende dialog med brugerne.

Personalisér

moliri tager højde for brugernes individuelle udgangspunkt og behov. Det resulterer i en personlig og intuitiv brugerflade med hurtig adgang til aktuelt indhold. 

Kontrollér

moliri inddrager velkendte funktioner fra Office 365 i én fælles, brugervenlig platform, hvilket giver mest mulig corporate overblik, indsigt og kontrol.

 

Indhold skræddersyet til den enkelte

Vi ved, at hver bruger har sin egen specifikke rolle. Baseret på brugeradfærd, tilpasser moliri de personlige indstillinger, hvilket giver hurtig adgang til de mest relevante informationer.
Nemt og simpelt

Sample

For personalet

iPad

Tilgængelig overalt

moliri er bygget i et adaptivt design og passer derfor til alle devices. Så hvad enten du sidder ved skrivebordet foran pc'en eller har smartphonen med på farten, kan du altid tilgå moliri. 

Find indhold nemt og hurtigt

moliri gør brug af en effektiv søgefunktion, som gør det nemt at finde relevant indhold. Slut med spildtid og frustrationer over ikke at kunne få fat på de informationer, du leder efter. 

Del og kommenter

Med moliri kan du dele, redigere og kommentere på nyheder, artikler og begivenheder i samarbejde med dine kollegaer. Dette holder dig up-to-date med alt, hvad der foregår, samtidig med, at den fælles forståelse udvides. 

iPhone

For ledelsen

Organiser dine dokumenter

Ved hjælp af sin helt egen indholdsstruktur, gemmer og sorterer moliri alle slags dokumenter på en hensigsmæssig og sikker måde for senere, hurtig fremsøgning.

Skab overblik over dine medarbejdere

​Find hurtigt frem til kollegaers kontaktoplysninger og kompetencer eller ring dem op direkte fra moliri.   

Hold dig opdateret om møder og aktiviteter

moliri gør det nemt at organisere din dag - det er nemt at oprette aktiviteter og møder, indskrive dagsordner og se dine aftaler.

For eksterne partnere

iPad

Skab et bredere samarbejde

moliri giver mulighed for at engagere og involvere hele organisationen - også jeres kunder, leverandører og andre samarbejdspartnere. Med moliri kan I kommunikere både internt og eksternt og skaber derved et solidt samarbejde mellem alle parter.   

Hold styr på indholdet

Med moliri har I fuld kontrol over hvilke brugere, der kan oprette og redigere indhold på tværs af virksomhedens forskellige kontaktflader, samt hvilket indhold, som er tilgængeligt for de enkelte brugergrupper.

Dialog og initiativ

moliri strukturerer al information og dialog med samtlige af jeres eksterne samarbejdspartnere og sørger for, at jeres brugere altid er opdaterede om f.eks. produktændringer eller nye tiltag.

Interesseret? Så tøv ikke med at kontakte os!

Fuld udnyttelse af Office 365

Strukturerer brugere og indhold, som derved nemt kan findes via den intelligente søgefunktion. Så er I sikret en effektiv dialog og et tæt samarbejde. 

Få adgang til dokumenter og filer hvor som helst og på hvilken som helst enhed. På den måde kan I dele dokumenter og samarbejde i realtid. 

Lækkert analyseværktøj, som giver jer mulighed for at visualisere alverdens data. 

Opret, rediger og del ved hjælp af de velkendte office-tjenester såsom Word, Excel og Powerpoint, og brug Outlooks mail og kalender til at skabe hurtig og effektiv kontakt.

Platformen, der lader jer flytte jeres arbejde til skyen - test, brug og administrer jeres services i et globalt netværk. 

Skab mere sammenhæng mellem de forskellige services og undgå gentagelse af de samme små, tidskrævende opgaver. 

Den enkelte medbarbejder har altid hurtig adgang til det mest relevante indhold på tværs af Sharepoint og Onedrive.

I kan foretage både telefon- og videoopkald, eller afholde onlinemøder med mulighed for skærmdeling mellem deltagerne.

Ønsker I at være en del af fællesskabet?

Vores produkter udvikles i tæt samarbejde med vores landsdækkende kundenetværk.
Der er altid plads til flere!

Alabu
Århus Omegn
BoIAalborg
Boligselskabet Viborg
Bovia
Civica
FA09
Fællesbo
FSB Gladsaxe
Iserit
ØsterBo
VAB
Vordingborg Boligselskab
INI

Funktioner i moliri

Sikkerhed med Office365

Sikkerhed med Office365

Sikkerhed, kontrol og databeskyttelse er i dag et absolut must. moliri giver fuld kontrol over de informationer, som ligger gemt på serveren og gør det nemt at specificere, hvem der skal tildeles rettigheder og adgang til hvilket indhold. 

Samtidig er de velkendte funktioner fra Office365 dybt integreret i moliri - de skaber tryghed og mobilitet, fordi de virker! Med Microsofts løsning er I blandt andet sikret forskellige virusscanningsprogrammer, så I ikke behøver at bekymre jer om skadelig software og kontinuerlige sikkerhedskopieringer. Dette reducerer risikoen for at miste jeres data.

Dokumenthåndtering på en ny måde

Dokumenthåndtering på en ny måde

moliri gør op med den klassiske mappestruktur ved brugen af grupper, tags og kategorier. Mappestrukturer skal dermed ikke længere huskes udenad, for at dokumenter kan gemmes. I stedet bliver dokumentet påsat søgbare og filtrerbare attributter, såsom tags, kategorier og grupper. Dette gør det nemmere at danne sig et overblik, dele dokumenter på tværs af teams og afdelinger, og undgå det enkelte dokuments forsvinden.  

Samtidig giver moliri hurtig adgang til nøjagtig den information, der er mest brugbar for den enkelte medarbejder. I praksis udarbejder moliri - på baggrund af brugeradfærd - automatisk personlige lister med filer og dokumenter. Listerne dækker både over indholdet i moliri og brugerens personlige Onedrive i Office365. Hermed bliver indhold specificeret efter relevans for den enkelte bruger.  

Intelligent Søgning

Intelligent Søgning

Forestil dig en nyansat medarbejder, der – inden hun kan gå i gang med arbejdet – skal lære, hvordan dokumenter og filer er struktureret for at kunne lokalisere dem. Sådan en opgave kan være både tidskrævende og indviklet. 

moliri tilbyder derfor en ny, nemmere og langt mere effektiv måde at strukturere og fremsøge dokumenter: Nemlig en intelligent søgefunktion, som nemt og hurtigt hjælper med at finde præcist det indhold, der skal bruges. 

På baggrund af hele seks forskellige egenskaber - filnavn/indhold, oprettelsesdato, kategori, rettigheder, tags og forfatter - er moliris søgemotor i stand til at finde frem til det rigtige indhold, selv når brugeren kun har et begrænset kendskab til, hvad de søger. Når brugeren har indtastet forskellige søgeord, præsenteres de for et rangeret søgeresultat, hvor det indhold, der matcher søgningen bedst vises først.  

Brugeroplevelsen

Brugeroplevelsen

For at sikre os, at moliri altid fremstår intuitivt for alle brugere – uanset teknisk baggrund - sørger vi for løbende at tilpasse og udvikle løsningen. Dette gør vi med udgangspunkt i dybdegående brugertests, så vi sikrer os, at brugerne får direkte gavn af opdateringer og opgraderinger. 

Hos Bleau er vi med jer hele vejen! Også efter at jeres løsning er implementeret. Med en serviceaftale i hus står vi klar til at hjælpe, hvis der opstår problemer eller når jeres behov ændrer sig.   

Vi sørger også for konstant at være i kontakt med vores kunder. Det gør vi bl.a. ved hjælp af vores kundenetværk og dertilknyttet kundeunivers. Dette er ikke blot et talerør, hvor idéer og tanker kan deles, men et fællesskab, der muliggører vidensdeling og hermed konstant optimering af brugeroplevelsen. 

Interaktionsplatform

Interaktionsplatform

Alle medarbejdere på tværs af organisationen besidder specifik, værdifuld viden, som kan komme hele organisationen til gavn. Lige netop derfor er moliri designet til at gøre vidensdeling så simpelt og effektivt som overhovedet muligt.  

På samme måde som et velfungerende og sundt økosystem, hvor ét led i kæden bidrager med næring til det næste, trives og udvikles en virksomhed og dens medarbejdere, når afdelinger, teams og enkeltpersoner er forbundet og kan kommunikere med hinanden. Derfor sætter vi en ære i at sikre, at moliri ved brug af de nyeste teknologier sætter gang i samarbejde, deling af viden og dialog. På den måde opstår de bedste livsbetingelser for fælles udvikling.    

Tilgængelighed

Tilgængelighed

moliri er altid tilgængelig: Både via desktop, tablet eller smartphone. moliri er derfor en tidssvarende platform, der imødekommer det stigende behov for selvbetjening på farten. Man har med andre ord moliri lige ved hånden, uanset hvor man befinder sig.  

Men moliri er ikke bare responsivt! I takt med den teknologiske udvikling, opstår der flere og flere måder, hvorpå en hjemmeside kan tilpasses håndholdte devices. En af de nyeste tiltag er de såkaldte "Progressive Web Apps".  En Progressive Web App har til formål at få en hjemmeside til at ligne en rigtig app. Det giver en lang række fordele - især i forbindelse med performance og brugervenlighed - og moliri er allerede begyndt at overholde en del af de kriterier, som en Progressive Web App kræver. 

Ligesom en Progressive Web App kan moliri bruges offline, så brugeren altid har mulighed for at tjekke sin kalender, dagsorden for dagens møder, beskeder og meget mere. Samtidig er moliri ligesom en Progressive Web App i stand til at konstant opdatere information og lignende i baggrunden uden at kræve noget af brugeren. 

BLEAU A/S
Vejlbygade 16c, 1. sal
8240 Risskov

7020 8833

info@bleau.dk
SUPPORT

7020 8807

Følg os her