Strukturerer brugere og indhold, som derved nemt kan findes via den intelligente søgefunktion. Så er I sikret en effektiv dialog og et tæt samarbejde.
moliri skaber værdi for hele organisationen
Ved at samle organisationens mange kontaktflader i moliri, skabes et digitalt arbejdsrum, som sikrer overblik, dialog og samarbejde - både for personalet, ledelsen og eksterne partnere.
Forbind
moliri bygger ikke bare bro mellem kollegaer på tværs af afdelinger, men forbinder også menneske og teknologi. På den måde opnåes samarbejde, vidensdeling og fælles fremskridt.
Optimér
moliri er et levende produkt, der er under konstant udvikling – det betyder månedlige opdateringer og nye features på baggrund af løbende dialog med brugerne.
Personalisér
moliri tager højde for brugernes individuelle udgangspunkt og behov. Det resulterer i en personlig og intuitiv brugerflade med hurtig adgang til aktuelt indhold.
Kontrollér
moliri inddrager velkendte funktioner fra Office 365 i én fælles, brugervenlig platform, hvilket giver mest mulig corporate overblik, indsigt og kontrol.
Indhold skræddersyet til den enkelte
Vi ved, at hver bruger har sin egen specifikke rolle. Baseret på brugeradfærd, tilpasser moliri de personlige indstillinger, hvilket giver hurtig adgang til de mest relevante informationer.
Nemt og simpelt
.png)
For personalet
.png)
Tilgængelig overalt
moliri er bygget i et adaptivt design og passer derfor til alle devices. Så hvad enten du sidder ved skrivebordet foran pc'en eller har smartphonen med på farten, kan du altid tilgå moliri.
Find indhold nemt og hurtigt
moliri gør brug af en effektiv søgefunktion, som gør det nemt at finde relevant indhold. Slut med spildtid og frustrationer over ikke at kunne få fat på de informationer, du leder efter.
Del og kommenter
Med moliri kan du dele, redigere og kommentere på nyheder, artikler og begivenheder i samarbejde med dine kollegaer. Dette holder dig up-to-date med alt, hvad der foregår, samtidig med, at den fælles forståelse udvides.
.png)
For ledelsen
Organiser dine dokumenter
Ved hjælp af sin helt egen indholdsstruktur, gemmer og sorterer moliri alle slags dokumenter på en hensigsmæssig og sikker måde for senere, hurtig fremsøgning.
Skab overblik over dine medarbejdere
Find hurtigt frem til kollegaers kontaktoplysninger og kompetencer eller ring dem op direkte fra moliri.
Hold dig opdateret om møder og aktiviteter
moliri gør det nemt at organisere din dag - det er nemt at oprette aktiviteter og møder, indskrive dagsordner og se dine aftaler.
For eksterne partnere
.png)
Skab et bredere samarbejde
moliri giver mulighed for at engagere og involvere hele organisationen - også jeres kunder, leverandører og andre samarbejdspartnere. Med moliri kan I kommunikere både internt og eksternt og skaber derved et solidt samarbejde mellem alle parter.
Hold styr på indholdet
Med moliri har I fuld kontrol over hvilke brugere, der kan oprette og redigere indhold på tværs af virksomhedens forskellige kontaktflader, samt hvilket indhold, som er tilgængeligt for de enkelte brugergrupper.
Dialog og initiativ
moliri strukturerer al information og dialog med samtlige af jeres eksterne samarbejdspartnere og sørger for, at jeres brugere altid er opdaterede om f.eks. produktændringer eller nye tiltag.