Nemt og sikkert login
Intranetbrugere kan enten opbygges manuelt i moliri, eller indhentes fra Microsoft 365 (Azure AD). Men alle brugere logger på med et 2-faktor sikkerhedsniveau - enten med e-mail eller deres M365 bruger.
Og så er det kun nødvendigt at logge på første gang man besøger intranettet, for herefter huskes brugeren, som dermed automatisk vil være logget ind, hver gang de besøger intranettet.
Intranet design
Med moliri Intranet drager I først og fremmest nytte af det store design- og indholdskatalog fra moliri CMS, hvilket sikrer en ensartet oplevelse for brugerne samt et moderne og ikke mindst mobile-first intranet design.
Men derudover får I også en række design-elementer, indholdsskabeloner, og funktioner, der er specifikt målrettet intern kommunikation og vidensdeling - f.eks. et nyhedsfeed, hvor indholdet er målrettet den enkelte bruger, eller notifikationer, når der er nyt til brugeren.
Målrettet indhold
I moliri Intranet findes der mange muligheder for at skabe lækkert og inspirerende indhold, f.eks. ved brug af citater, video, guidede forløb, faktabokse, eller visualiseringer af processer.
Men løsningen gør det også muligt for jer at målrette indholdet, så jeres brugere altid bliver præsenteret for det, der er relevant for netop dem. Og funktionen kan desuden også bruges til at styre, hvem der f.eks. kan rette i indholdet, og hvem der blot kan se det.
Baseret på moliri CMS
Motoren bag moliri Intranet er CMS systemet moliri – og på samme måde, som når man vælger et udstyrsniveau til sin nye bil, kan man også vælge mellem forskellige produktpakker af moliri. Dette sikrer, at I kun abonnerer på netop det, I skal bruge.
Notifikationer
Når I publicerer indhold til intranettet, har I mulighed for at tilkoble notifikationer. Herfra kan I styre helt præcist, hvem der skal modtage indholdet og dermed notifikation.
Notifikationer udløser både en e-mail til brugeren, som indeholder et link direkte til indholdssiden - men derudover tilføjes notifikationen også i notifikationsbjælken på intranettet. Det gør det nemt for brugerne altid at holde sig opdateret, når der er nye informationer til dem.
Medarbejderliste
Medarbejderlisten fungerer som en digital telefonbog med en samlet liste over alle medarbejdere, hvor det er muligt at søge med fritekst eller filtrere efter afdeling. Medarbejderlisten kan med fordel synkroniseres med jeres Azure AD, så I er sikre på, at jeres ansatte altid har de helt rigtige og opdaterede informationer lige ved hånden.
Yderligere moduler
moliri Intranet indeholder også mange andre spændende moduler og funktioner, der bidrager et godt og relevant intranet. Her kan du se et par eksempler på nogle af de andre muligheder, I også kan tage i brug på jeres løsning.
Avanceret søgning
Digital opslagstavle
Dokumentarkiv
Aktiviteter
Integrationer
Og meget mere...
Er det noget for jer?
Har du spørgsmål til vores moduler eller lyst til at få en gennemgang af løsningen, er du velkommen til at række ud til vores markedschef, Mikkel, som sidder klar til at hjælpe. Vi glæder os til at høre fra dig!