Bolig Erhverv

Århus Omegn

moliri mindsker afstanden mellem Århus Omegn og beboerne gennem øget interaktion og serviceniveau.

customerName

"Beboerne har nu adgang til oplysninger, som de ikke havde før. Det vil sige, at de kan klare flere opgaver selv, uden at det er nødvendigt at tale med os."

– Jacob Rahbek, Fuldmægtig hos Århus Omegn

Det nye digitale mødested mellem Århus Omegn og beboerne giver blandt andet beboerne fuldt overblik over deres forbrug, vedligeholdelseskonti og mulighed for at booke service – og alt sammen gennem moliris intuitive brugerflade.

Århus Omegn har valgt moliri af to grunde. For det første ønsker Århus Omegn at hæve serviceniveauet, og det har de gjort ved, at beboerne nu har adgang til flere oplysninger – og det nedsætter antallet af henvendelser.

Den anden grund er for at skabe lettere kontakt mellem boligforening og beboer. Med moliri er det nu meget lettere at håndtere de mange henvendelse fra beboerne, ligesom dialogen er samlet på ét sted.

 

Et mobilt mødested

Siden lanceringen af moliri i Århus Omegn har mere end hver tredje besøg været fra enten en smartphone eller en tablet. Det mobilvenlige design, der kendetegner hele moliri konceptet kommer altså virkelig til sin ret, når beboerne i Århus Omegns omkring 3.000 almene boliger interagerer med boligforeningen.

Læs mere om moliri til boligforeningen her

Få nyhedsbrevet

Vil du have ekspertråd, nye webtendenser og nyheder fra og om Bleau serveret direkte i din indbakke?




Vælg minimum et område

Jeg accepterer hermed at Bleau opbevarer og anvender min data som beskrevet i Privatlivspolitikken .

Kontaktperson

Robert G. Filtenborg

Robert G. Filtenborg

38 40 05 30 29 47 91 07 rgf@bleau.dk

Lignende læsning

Århus Omegn

Ny hjemmeside til gavn for nuværende og potentielle beboere.
BLEAU A/S
Vejlbygade 16c, 1. sal
8240 Risskov

7020 8833

info@bleau.dk
SUPPORT

7020 8807

Følg os her