Offentlig

Lolland kommune

Lolland kommune er netop gået live med deres nye Bleau Borger og to primære årsager til kommunens valg af hjemmeside blev fremhævet: webtilgængelighed og det kommunale kundenetværk

customerName

“Det (red. kommunale kundenetværk) glæder jeg mig meget til, da det er noget af det som gjorde, at jeg har tilsluttet mig Bleau Borger løsningen. I har en række kommuner, som kan have glæde af hinanden og stå sammen om fælles udviklingsmuligheder.”

– Jette Johnsen, webmaster, Lolland Kommune

Styrken ved et kommunalt kundenetværk

Fællesskabet vægtede højt for Lolland kommune i valget af Bleau Borger. Dette indebærer halvårlige ERFA- og strategimøder, hvor alle kommunale kunder bliver inviteret til åben dialog. Dermed påvirker og bidrager kommunerne i fællesskab til den fremtidige produktudvikling.

Inden sommerferien går vi i luften med et spritnyt kundeunivers, som skal gøre det endnu nemmere for vores kunder at sparre med Bleau og hinanden. På kundeuniverset kan man læse nyheder, finde guides og udveksle erfaringer med de andre kommuner.

Webtilgængelighed, webtilgængelighed og webtilgængelighed

Webtilgængelighed er et af de helt store emner indenfor den digitale verden og hos Bleau er vi stolte af at have indgået et samarbejde med Diversa ApS, et af de absolut førende bureauer indenfor webtilgængelighed. I kraft af dette samarbejde kan vi sikre, at vores kommunale løsninger altid lever op til de gældende WCAG-krav. Og netop det store fokus på webtilgængelighed vægtede højt for Lolland Kommune i valget af Bleau Borger, udtaler Jette Johnsen:
"Det store fokus på webtilgængelighed var en af de primære årsager til, at vi gik i gang med projektet."

Få nyhedsbrevet

Vil du have ekspertråd, nye webtendenser og nyheder fra og om Bleau serveret direkte i din indbakke?




Vælg minimum et område

Jeg accepterer hermed at Bleau opbevarer og anvender min data som beskrevet i Privatlivspolitikken .

Kontaktperson

Kontaktperson

Kontaktperson

Lignende læsning

Esbjerg Kommune

Ny webløsning er både for de, som netop er flyttet til Esbjerg, og de, som overvejer det.

Kerteminde Kommune

43 % af de besøgende tilgår den nye løsning via mobile enheder.

Samsø Kommune

En gennemprøvet Bleau Borger løsning har sikret Samsø Kommune en stærkere online tilstedeværelse
BLEAU A/S
Vejlbygade 16c, 1. sal
8240 Risskov

7020 8833

info@bleau.dk
SUPPORT

7020 8807

Følg os her