Bleau NEM Lejeportal og moliri

Opfylder alle behov både når det gælder boligsøgning og vidensdeling.

Moliri og Nemlejeportal

NEM Lejeportal og moliri er vores to standardprodukter, som er nøje tilpasset den almene boligsektor, og opfylder derved alle boligselskabernes behov for digital dialog mellem jeres beboere. Med NEM lejeportal får I Danmarks bedste og mest brugervenlige boligsøgning og med moliri kan I forbinde alle boligselskabets kontaktflader samt sikre dialogen og samarbejdet.

Vi sætter en stor ære i, at vores produkter løser reelle problemstillinger i den almene boligsektor. Derfor er moliri og NEM Lejeportal udviklet i tæt samarbejde med boligselskaber landet over. Processen giver os en uvurderlig indsigt i, hvor brugernes reelle behov ligger.

Samtidig har vi stor fokus på, at vores løsninger understøtter alle de fagsystemer, boligselskaberne anvender – hvilket selvfølgelig inkluderer integration til eksempelvis EG Bolig og Unik Bolig.

Bleau NEM Lejeportal er en hjemmeside i topklasse

Hos Bleau har vi mange års erfaring med lejeportaler. Vi rådgiver jer, så jeres NEM Lejeportal ikke bare er målrettet brugerne fra start, men også løbende tilpasses og finjusteres. Med en NEM Lejeportal får I en hjemmeside, der altid er i topform.

Sample

"Vi skal digitalisere dér, hvor det giver mening. Og via en hjemmeside med store selvbetjeningsmuligheder kan vi sikre, at beboerne får betjening, når vi har lukket."

Ulrik Sørensen - Administrationschef i ØsterBO

iPhone

NEM Lejeportal gør boligsøgning bedre

Tidsvarende og altid i top

Med en Bleau NEM Lejeportal får i Danmarks bedste boligsøgning i et tidssvarende design og med en funktionalitet, som opfylder jeres behov. 

Tilgænglig på alle slags devices

I kraft af sit responsive design, er en Bleau NEM Lejeportal altid tilgængelig for brugerene - både på pc, smartphone og tablet. Indholdet opdateres ét sted men vises på tværs af devices. 

Få en hjemmeside, der passer til jer

iPad

Afspejl jeres identitet professionelt

Lad jeres Bleau NEM Lejeportal udtrykke, hvad det er, som kendetegner lige præcis jer og jeres boliger - det er både nemt og simpelt. 

Aktivt kundenetværk sikrer de bedste løsninger

Bleau NEM Lejeportal er udviklet i samarbejde med vores kunder. På den måde skaber vi de optimale løsninger for det enkelte boligselskab. Løsninger der er baseret på mange års viden og erfaring.  

"Vi valgte Bleau som leverandør, først og fremmest fordi de har en god indsigt i den almene boligsektor. Generelt har vi oplevet, at Bleau forstår vores verden, hvilket har været afgørende for ikke at skulle bruge en masse ressourcer på denne forståelse"

Jacob Engholm Bøytler Rahbek - Fuldmægtig hos Århus Omegn

moliri skaber værdi til den almene boligsektor

Ved at samle den almene boligsektors mange kontaktflader i moliri, skabes et digitalt arbejdsrum, som sikrer overblik, dialog, og samarbejde - både for bestyrelsen, personalet og beboerne.  

>

Forbind

moliri er en digital arbejdsplads, som forbinder mennesker og teknologi, for på den måde at skabe de bedste rammer for samarbejde, vidensdeling og fælles fremskridt. 

Optimér

moliri er et levende produkt, der er under konstant udvikling – det betyder månedlige opdateringer og nye features på baggrund af løbende dialog med brugerne.

Personalisér

moliri tager højde for brugernes individuelle udgangspunkt og behov. Dette sker med afsæt i en personlig og intuitiv brugerflade med hurtig adgang til aktuelt indhold. 

Kontrollér

moliri samler de velkendte funktioner fra Office 365 på én simpel platform, så I får glæde af de mange features, som giver jer mest muligt overblik og kontrol.  

Fuld udnyttelse af Office 365

Strukturerer brugere og indhold, som derved nemt kan findes via den intelligente søgefunktion. Så er I sikret en effektiv dialog og et tæt samarbejde 

Få adgang til dokumenter og filer hvor som helst og på hvilken som helst enhed. På den måde kan I dele dokumenter og samarbejde i realtid. 

Lækkert analyseværktøj, som giver jer mulighed for at visualisere alverdens data. 

Opret, rediger og del ved hjælp af de velkendte office-tjenester, såsom Word, Excel og Powerpoint, og brug Outlooks mail og kalender til at skabe hurtig og effektiv kontakt.

Platformen, der lader jer flytte jeres arbejde til skyen - test, brug og administrer jeres services i et globalt netværk. 

Skab mere sammenhæng mellem forskellige services og undgå gentagelse af de samme små, tidskrævende opgaver. 

Den enkelte medarbejder har altid hurtig adgang til det mest relevante indhold på tværs af Sharepoint og Onedrive

I kan foretage både telefon- og videoopkald eller afholde onlinemøder med mulighed for skærmdeling mellem deltagerne.

Ønsker I at være en del af fællesskabet?

Vi samarbejder med en lang række boligselskaber, som er med til at skabe optimale betingelser for at udvikle produkter, der giver mest mulig værdi.
Kontakt os for at høre mere om, hvordan I kan blive en del af et fagligt fællesskab

Alabu
Alboa
Århus Omegn
BoIAalborg
Boligkontoret Aarhus
Boligselskabet Viborg
Bovia
Civica
FA09
Fællesbo
FSB Gladsaxe
kollegieboligselskabet
INI
Iserit
Plus Bolig
ØsterBo
VAB
Vordingborg Boligselskab
Ringkøbing-Skjern boligforening

Interesseret? Vi står klar til en indledende, uforpligtende dialog om jeres digitalisering

Funktioner i moliri

Intelligent søgning

Intelligent søgning

Forestil dig en beboer, der – inden hun rigtig kan få glæde af den digitale selvbetjening – først skal lære, hvordan dokumenter og filer er struktureret for at kunne finde dem. Sådan en opgave kan være både tidskrævende og indviklet. 

moliri tilbyder en ny, nemmere og langt mere effektiv måde at strukturere og fremsøge dokumenter på: Nemlig en intelligent søgefunktion, som nemt og hurtigt hjælper med at finde præcist det indhold, der søges efter. 

På baggrund af seks forskellige egenskaber - filnavn/indhold, oprettelsesdato, kategori, rettigheder, tags og forfatter - er moliris søgemotor i stand til at finde frem til det rigtige indhold, selv når beboeren kun har et begrænset kendskab til, hvad de søger efter. Når beboeren har indtastet forskellige søgeord, præsenteres et rangeret søgeresultat, hvor indhold, der matcher søgningen bedst vises først. 

Dokumenthåndtering på en ny måde

Dokumenthåndtering på en ny måde

moliri gør op med den klassiske mappestruktur ved at anvende grupper, tags og kategorier. Det er ikke længere nødvendigt at kende mappestrukturer for at kunne gemme et dokument. I stedet bliver et dokument påsat søgbare og filtrerbare felter, såsom tags, kategorier og grupper. Dette gør det nemmere at danne sig et overblik, dele dokumenter på tværs af teams og afdelinger samt undgå at dokumenter forsvinder.  

Samtidig giver moliri hurtig adgang til nøjagtig den information, der er mest brugbar for den enkelte medarbejder. I praksis udarbejder moliri - på baggrund af brugeradfærd - automatisk personlige lister med filer og dokumenter. Listerne dækker både over indholdet i moliri og brugerens personlige Onedrive-dokumenter i Office365. Hermed bliver indhold sorteret og præsenteret efter relevans for den enkelte bruger. 

Selvbetjening og bedre kontaktmuligheder

Selvbetjening og bedre kontaktmuligheder

moliri skaber overblik over dokumenter, kontrakter, selvbetjening og boligtilbud døgnet rundt. I moliri præsenteres beboerne for personaliseret indhold, som tager udgangspunkt i deres aktuelle situation og behov, hvilket giver dem nem adgang til f.eks. deres forbrug og foretage betaling af husleje døgnet rundt.   

Beboerne kan også oprette servicesager via moliri: Måske skal de have fat i viceværten for at få fikset lyset på badeværelset? Henvendelser oprettes nemt og intuitivt i moliri, og vises i en overskuelig liste ved den relevante medarbejder eller fælles postkasse. Beboere kan løbende følge henvendelsens status og nemt komme i kontakt med de ansvarlige for henvendelsen. 

Flexible blanketter

Flexible blanketter

Beboerne behøver ikke at udfylde blanketter i papirform og aflevere dem på boligkontoret – med moliri er det muligt for beboerne at udfylde blanketterne digitalt. Beboerne kan benytte sig af digitale blanketter til at opsige lejemål, ansøge om tilladelse til hold af husdyr, rette henvendelse til administrationen samt meget mere. Det er både nemt, tidsbesparende, og det giver større frihed og fleksibilitet for beboerne og administrationen.   

Når en blanket/henvendelse er sendt via moliri, er det altid muligt at tjekke status på den enkelte henvendelse. Det betyder, at en beboer løbende kan holde sig orienteret om deres henvendelse. Ved hjælp af digital signatur og NemID til godkendelse, kan blanketterne blive korrekt verificeret og godkendt. Slut med print og scanning eller postforsendelse.

Booking

Booking

moliri gør det nemmere for den enkelte beboer at planlægge hverdagen, da vasketider, lokaler og besøg af ejendomfunktionær kan bookes hurtigt og nemt ved hjælp af booking-funktionen. Boligselskabet holder dermed åbent 24/7, hvilket skaber fleksibilitet for såvel beboere som for administrationen. 

Kalenderfunktionen i moliri viser ledige datoer og tidspunkter, hvilket undgår konflikt mellem henvendelser. Samtidig skabes overblik for administrationen, der enkelt og effektivt kan planlægge og opsummere omfanget af servicehenvendelser året rundt overfor bestyrelsen.

Hold beboerne opdateret

Hold beboerne opdateret

Med moliri samles alle nyheder, artikler og dokumenter på ét sted, hvilket gør det muligt at dele både mødenotater, informationer om fælles aktiviteter eller billederne fra sidste afdelingsarrangement. Samtidig kan beboerne indgå dialog ved at kommentere på billeder og artikler. Hermed skabes et fællesskab, hvor alle kan være med og bidrage.

moliri understøtter beboerdemokratiet, hvor forbindelser både på tværs og imellem beboere og medarbejdere bliver skabt. Dette sikrer bedre og hurtigere service, på grund af en mere direkte kontakt fra boligkontor til beboer.

Sådan mener vi, at alle engageres og involveres!

BLEAU A/S
Vejlbygade 16c, 1. sal
8240 Risskov

7020 8833

info@bleau.dk
SUPPORT

7020 8807

Følg os her